Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 2. oktoober 2014

40. nädal: seemnesepik masinas

Mu nunnu leivasaiaküpsetusmasin on teenimatult kööginurka seisma jäänud! uidagi tuli täna tunne, et võiks ta teenima panna. Ja oi, see oli hea mõte! Sest ma tegin õhtusöögi kõrvale saia, mis sai lõunaks valmis, ja nüüd ma ei tea, kas seda õhtuni jagubki!

Ma ei leia oma retsepte üles, seega kasutasin põhjana seda "maaleiva" retsepti.
Aga omade muudatustega:
1) osa valgest jahust asendasin speltajahuga
2) lisasin ka veidi mett
3) lisasin igasugu seemneid, sest meile maitseb nii.

Tegin tavalise, 1. programmiga. Sai tuli väiksem, kui tavaliselt, sest kasutasin väiksema saia retsepti, aag see õigustas ennast: saia on parem lõigata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar