Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 6. oktoober 2014

41. nädal: peedibrownie

Mul on tohutu peediisu juba tükk aega ja seepärast tegin ahjus suure potitäie ahjupeeti. It's that time of the year... Mil tehakse ahjuputru ja ahjupeeti ja ahjusuppi ja...
No aga peeti oli tõesti palju ja siis otsisin retsepte, kus saaks veel peeti kasutada. Peedi-šokolaadikook ehk peedibrownie on ju eesti kodukokkade jaoks juba klassikaks saanud, aga ma polnudki veel proovinud. Tegin Mari-Liisi retsepti järgi, üsna täpselt, ainult peeti panin veidi vähem (vast u 350 gr) ning sarapuupähklite asemel oli pähklisegu, mis suures osas koosnes parapähklitest, mis on hästi mahlased. Ning šokolaad oli Bitter, seega 50% kakaod, mitte 70%. Aga kuna minu pere koosneb suures osas (väike)lastest, siis nii ehk ongi parem.

Brownie tuli igati aus. Ja päris tervislik ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar