Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 15. oktoober 2014

42. nädal: müslibatoonid

Sattusin eile kogemata ühe Ameerika toidublogija lehele (Averie Cooks) ja ai, kurja, mis ahvatlused seal on! See on just pigem magusablogi, mis mulle meeldib. Tahaks proovida umbes kõike!

Aga praktilistel kaalutustel jäid praegu silma tema erinevad müslibatoonid. Alustuseks proovisin ära pähklivõiga müslibatoonid. Täpselt nii muidugi ei teinud, sest maisisiirupit meil kahjuks või õnneks ei müüda, seega kasutasin tavalist heledat siirupit, ja natuke mett. Ühes kommentaaris soovitati suhkrut vähem panna, ja seda ma ka tegin, ning tegelt ei pruugi seda üldse panna. Niigi magus.Lisandina läksid sisse rosinad ja päevalilleseemned ning pisut maapähklitükke mees.
Ma tegin natuke liiga suures vormis, seega jäi kiht veits liiga õhuke, ja teisel korral suruks ma selle massi ka rohkem kokku, aga muidu olen väga rahul. Maitse on oluliselt parem kui mistahes meil saada oleval müslibatoonil. Ja tegemine on ka päris lihtne, eriti kui asi käppa saab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar