Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 30. oktoober 2014

44. nädal: kõrvitsaküpsised

Nami-nami soovitusel tegin vürtsikaid kõrvitsaküpsiseid. Ma küll ei tea, kust see vürts sinna saama peaks, sest ainete loetelus need puuduvad, v.a kaneel, aga mulle meeldivad nad ka mahedana. Kuna tegin 2 plaaditäit, siis kukkusid need veidi erinevalt välja: pehmemad ja kõvemad. Mulle endale meeldivad pehmemad rohkem, eriti rosinad seal sees. Mul on mingi värk rosinatega: nii väga meeldivad! Viimane kord tehes panin kahekordse portsu peale ka 100 gr hakitud šokolaadi ja niimoodi on need küpsised veeeel paremad!


Igatahes väga lihtsad ja mõnusad küpsised, mida tasuks kohe teha topeltports. Nagu ma tegingi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar