Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 14. oktoober 2014

42. nädal: õunakoogi-pannkoogid

Polegi nii lihtne tõlkida retsepti, mis originaalis kannab nime apple pie pancakes with vanilla maple syrup. Kuna ma pole kohe üldse kokkamislainel, sest olen täiega haige, siis otsin mugavaid retsepte, mille puhul ei peaks end kodust välja poodi ajama. See on üks selliseid.

Piim sai mul poole peal otsa; nii et poole piima kogusest asendasin keefiriga.
Tainast tegin 2,5-kordse portsu, kuna söömas oli 6 inimest, aga tainast jäi järgi ja üks kook ka. Kahekordsest kogusest piisaks meie perele küll.
Maitseainetena kasutasin valmis pumpkin pie spice segu. Õunana kasutasin antoonovkaid oma aiast.
Ja valmis koogid ladusin ahjuplaadile ning lasin lauakatmise ajal neil veidike ahjus soojas püsida/järelküpseda.

Sihuke mõnus sügisene roog, päris toitev. Kaasal oli soolase isu, tema sõi neid riivjuustu ja hapukoorega ning jäi täitsa rahule samuti. Aga ta ongi õnneks üsna vähenõudlik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar