Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 29. märts 2021

Vale-Ferrerod

Juba ammu oli mõttes teha datlitrühvleid, nagu kõik moodsad terviseblogijad seda juba aastaid teevad. Mitte et ma oleks blogija või eriline dieettoidu friik. Aga proovida tahaks!

Tegin selle retsepti järgi nn vale-Ferrerosid. Enam-vähem nii tegingi, loobusin vaid kohvipulbrist (mida mul polnud) ja piima polnud ka vaja, datlid olid isegi juba nii "märjad". Pigem oli natuke jahu veel juurde vaja, et õige konsistents saavutada. Pähkleid röstida ma ei viitsinud, kasutasin niisama ja sai ka väga maitsev. Pähklikreemina kasutasin pooleks Nutellat ja naturaalset maapähklivõid.

Tegin kohe topeltkoguse ja sain täpselt topeltkoguse trühvleid, ehk 22 tk, ehkki ma isegi ei püüelnud sama arvu poole. Tgeelt võiks teha ka väiksemad, sest see kate on ka väga paks ja trühvlid tulevad üsna suured. Ja hirmus head. Toitvad! MÕNUSAD! Neid võiks müüa mingis kodukohvikus kalli raha eest...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar