Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 17. märts 2021

Itaaliapärane tomati-kanahautis


Leidsin ühe retsepti, mis kohe silma köitis. Et võiks meie perele sobida. Selleks on itaaliapärane tomati-kanahautis, mida on ka suht lihtne teha. Mina nt tegin ühe veebikoosoleku kõrvalt, kus ma põhiliselt kuulama pidin.

Paprikat mul polnud, asendasin selle paari peotäie brokkoliga, mille lisasin väikeste õisikutega veidi enne roa valmimist. Ja mahendamiseks (kuna tundus kuidagi kärts) lisasin üksjagu koort (antud juhul sojakoort). 
See roog tundub väga universaalne, nagu autor ka retsepti tutvustuses mainib: "Seda rooga valmistatakse peamiselt kanast või jänesest, sisaldades alati üht kindlat komponenti, milleks on tomatipasta. Lisaks lisatakse vastavalt maitsele sibulat, küüslauku, seeni, rohelisi ürte (basiilik, tüümian) ning pisut ka veini!". Ma just ise ka mõtlesin, et seeni võiks lisada küll. Ja miks mitte ka nt porgandeid, aedube, no ja brokkoli oli väga mõnus. Või teha hoopis kookospiimaga. Seda saaks suvel suuremalegi rahvale hõlpsasti teha, kui osta 1 kg kintse. Mina tegin poolest kilost ja me ei jõudnud viiekesi seda ära süüa. Riis on ju kõrvale, samuti rohke roheline salat. 

Aa, ja väga maitsev oli ka! Väikseim käis kohe eraldi kiitmas ja uuris, kust ma ikka nii head liha sain...
Fantastilise ja väga hea piirimail, aga ma ei saa ju päris igale roale fantastiline panna, seega see saab vahelduseks "väga hea", aga sama hästi võiks öelda fantastiline... Sama lugu on valmistamiskiirusega. tegelikult lihtne teha, aga hautamisaeg on kokku ligi tund, seega peab lihtsalt aega planeerima. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar