Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 9. aprill 2021

Tatrasalat

Tegelikult täitsa imelik, et ma pole sellist salatit varem ise teinud, ehkki küla peal ja pidudel olen saanud küll ja alati on väga meeldinud. 

Ühesõnaga - lihtne tatrasalat. Ega siin mingit raketiteadust pole ja midagi mõõtma ei pea. Mina kasutasin kotikestes kiirtatart ja 2x100 g oli napilt paras, eriti kuna oli ka muud kõrvale. Keetsin ära, loputasin külma veega, nõrutasin ja läks kohe käiku.

Tegin 2 versiooni: laktoosivaba ja tavalise. Mu allergik väitis, et tema oli PALJU parem. Sellesse ei pannud ma muna ega koort, oli peaaegu ainult majonees. Ja tõesti: kas just palju, aga suts veel parem oli tõesti. Selle teise, põhiportsu, tegin ehk liialt koorese. Seega, erinevalt kartulisalatist ei tasu sellesse liiga palju kastet panna. 

Minul oli seekord mingi suht õrn sink ja kogu salat tuli väga õrn, aga seda sobib kindlasti teha ka korraliku suitsusingiga. Muidugi ka värske kurk ja marineeritud kurk. Maitseks tilli. 

Miks mitte ka maal suuremale seltskonnale kohe suur ports teha. Eriti kui kurki on voolilt käes, ja ka nt head maasuitsusinki. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar