Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 26. november 2014

48. nädal: SADA täis; kohevad pannkoogid

See siin on 100. retsept, mille sisse kannan. Sajas. Algul mõtlesin, et teeks sel puhul midagi uhket, aga no mis saab ühes lastega peres veel paremat olla kui pannkoogid. Ma olen proovinud pannkooke ka ilma retseptita teha, aga noh, see värk käib vist vanaemadega ühes, et retseptita imelisi pannkooke teha. Minul on ikka tuge vaja.

Need nn vanaema kohevad pannkoogid on tõesti väga head. Nagu soovitustes kirjas, lisasin veidi vanillsuhkrut, ning valget nisujahu panin vaid 1/4 jagu, ülejäänud oli spelta või täistera-nisujahu. Pannkookidesse pole tõepoolest valget jahu mõtet pannagi.

Kogus: baasretsept näeb ette 6-le, mina tegin 4-le (Toidutare pakub meeldivat võimalust kogused kohe ümber arvutada). Tegin 6-7 suurt pannitäit, igal pannil 6 kooki, ning 4 suuremat kooki väiksel pannil. Olime lastega neljakesi ning kõik väiksed koogid said täpselt otsa ning suured jäid hommikuks. Minule maitsevad kõige rohkem just kergelt ülepraetud pannkoogid, nn eilsed koogid. Seega teen hea meelega alati pisut rohkem, kui arvan kõhtudesse kuluvat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar