Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 18. november 2014

47. nädal: šokolaadimuffinid

Jätkan raamatuga "Retseptisahtel käsitöökapis". Mulle väga istub see raamat nii oma sisult, vormilt kui ka ülesehituselt ja valiku poolest.
Seekord "šokolaadimuffinid, milles ei ole terakestki nisujahu". Ma siiski natuke panin, sest kartsin, et ei põsi muidu koos, ja ilmselt õigesti tegin, sest mõned lagunesid ikkagi natuke laiali. Tumeda šokolaadi asemel kasutasin osaliselt piimašokolaadi ning osa õlist oli avokaadoõli, päris kange kraam. Aga olen lugenud, et avokaado ja šokolaad sobivad kokku. Oi, hääd said! Eriti muidugi vahukooremütsiga... Mina võiksingi ainult sellistest asjadest toituda, kahjuks...
Netis seda retsepti pole, seega linkida ei saa, aga raamat on mul ju õnneks olemas!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar