Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 16. november 2014

46. nädal: kerge sidruni-juustukook

Kook, mille tegin, põhineb 100 rooga retseptiraamatust "100 kooki 3" (see on ka netti sisse tokstud: kerge-sidruni-juustukook). Kuna ma kooki tegema hakates arvasin, et mul on terve purk kondenspiima, aaga oli vaid ühe põhja peal natuke, aga samas oli vaja ära kasutada üks ricottakohupiimapasta, sis minu koogi kate sai selline:
1 pakk (250 gr) ricottakohupiimapastat
u 75 gr kondenspiima
0,5 dl vahukoort
1 sidruni mahl ja riivitud koor
u 90 gr sulatatud valget šokolaadi.

Viimane läks sisse katte paksendamise eesmärgil. Mul tuleb meelde, et olen seda kooki kunagi varem teinud, ja see kate jäi ikka kaugelt liiga pehme. Valge šokolaad aga kaotab selle mure: kook jäi täpselt paras. Ja ma ei kujuta ette, mis maitse tuleks 3 sidruniga. Üks oli minu arust täiesti paras. Kaunistasin vahukoore ja riivitud laimikoorega, jäi väga kaunis ka. Ja äärmiselt maitsev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar