Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 14. november 2014

46. nädal: majoneesipräänikud

Mulle väga-väga meeldib Ragne Värgi ja Andra Kalda raamat "Retseptisahtel käsitöökapis". Olen sealt ka päris mitut asja proovinud, sh putrusid. Seekord tuli ühel mõnusa õhtul raamatut lapates mõte teha majoneespräänikuid, sest see tundus nii lihtne.
Ja oligi lihtne. Mul küll soolapähkleid ei olnud, aga panin paraja portsu maapähklivõid. Majoneesi või muud vedeldajat läks küll rohkem, kui retseptis ette nähtud. Ja kerkisin mul paremini, kui raamatupildil olevad. Väga nämmad (ja toitvad!!!) said. Lihtsalt suurepärane lihtne amps nt matka- või piknikupäevaks, ka reisile, sest pudisevad üllatavalt vähe.Meie sõime täna hommikusöögiks koos piima ja puuviljadega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar