Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 31. jaanuar 2014

Viies nädal: magusad kanakoivad

Retsepti algidee on nami-namist: vahtrasiirupis röstitud kanakoivad.
Ma arvasin, et mul on vahtrasiirupit veel hulgim, aga selgus, et teps mitte. vaid õige natu. See-eest pesitses kapis juba mullu Saaremaalt ostetud kadakamarjasiirup, mis mulle aeg-ajalt etteheitva ja kurv näoga otsa vaatas, sest ma ei osanud seda kusagil kasutada.
Aga nüüd siis tuli tema kord. Asendasin põhiosa vahtrasiirupist kadakamarjasiirupiga ja ma arvan, et ei saanud sugugi kehvem. Nagu retsepti juures kirjas, tasub kastet teha rikkalikult.
Erinev oli veel see, et panin ahju (ikka oma suurde puuahju) ainult koivad, loobudes kartulist ja tomatist. Kartul muutub mulle iga aastaga üha enam vastumeelsemaks ja on minu arust maitsev ainult pudruna, ning küpsetatud tomat pole meil ka siiani erilist vaimustust kohanud. Tegin hoopis kõrvale riisi, mille sai siirupikastmega mõnusasti üle valada, ning kirsstomatid läksid taldrikule värskelt, koos veidikese jääkapsaga.
Sass ahmis endale hirmsuure taldrikutäie magusat riisi, piiga keskendus lihale.
Väga nämmnämmnämm roog.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar