Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Minu CHALLENGE 2014

Mulle meeldivad kokaraamatud. Eriti sellised, kus retsepti juures on hea pilt ning nii pildil kui ka retseptil on õhku hingamiseks. Veel enam meeldivad sellised raamatud, kus lisaks retseptile ja pildile on veel midagi: kas siis antud toidu iseloomustus, või veelgi parem, mingi mõtisklus. Õnneks selliseid kokaraaatud ilmub ja nad on väga inspireerivad.
Aga miks ma neid siis ometi nii vähe reaalselt köögis kasutan?
Üht vastust ma tean: mul on selle ajaga nagu on. Ühest küljest nagu veidi aega on, sest olen ju kodune, aga kuna kodus olemisega kaasneb ka üks aktiivne väikemees, ning poolest päevast ka mõned suuremad tegelased, siis on mu aeg ikkagi väga piiratud ja hakitud.
Teiseks ei viitsi ma väga poes käia ega igasugu imeasju kokku osta. Asju, mida kasutan vaid ühes retseptis. Mul lihtsalt ei ole ruumi nii paljude asjade hoidmiseks. Seega eelistan lihtsaid ja kiireid retsepte, milles võimalusel kasutada oma varusid (sügavkülmamarju, moose, salateid) ning põhitoiduaineid, mis võiks ideaalis kodus olemas olla. Sest pikalt igapäevast etteplaneerimist pole ma veel ära õppinud.

Aga tegelikult on häid, lihtsaid retsepte väga palju.

Siis ma mõtlesingi, et kirjutan üles, mis mulle on meeldinud ja kuidas meeldinud - see on mu omaenda väike retseptikogu.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

Sööme terviseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar