Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Kolmas nädal: Kookosekrõbedik marjadega

Lihtsalt võrratu söögielamus nii lihtsast asjast nagu krõbedik!
 Retsept pärineb Sille Vadi väga inspireerivast raamatust "Ahvatluste aasta".

Minu kokkamisaasta jooksul tahaksin teha igas kuus sellest raamatust (mis on jaotatud kuude kaupa) vähemalt ühe vastava kuu retsepti. Jaanuarikuu retsept on lk 14 ja ma kordan: see on fantastiline, lihtne, geniaalne, imeline. Marjaseguna kasutasin 200 gr mustikaid, 100 gr pohli ja 100 gr vaarikaid ja ma ei kujuta kuidagi ette, et ideaalsemat kooslust on üldse võimalik tekitada. Soojale roale panin peale natuke jäätist ja natuke vahukoort ning tunnistan ausalt, et see oligi meie pere õhtusöök!
Kahjuks netti pole see retsept jõudnud, aga oi, see läheb kordamisele!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar