Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Esimene: Brownie mustade sõstardega minu enda sünnipäevaks

Mustsõstrabrownie pärineb Mari-Liisi blogist, mida ma päris palju kasutan.
See on üks väga kiire, väga lihtne ja tõeliselt suurepärase maitsega maius. Mulle väga meeldib mõte lisada musti sõstraid. Minu korilasevaim ei näita väsimuse märke (tegelt näitab, aga ma ignoreerin neid), seega korjan ma suviti hullult igasugu marju ja topin neid sügavkülma, sest nii kasulikud jne, eks ole. Ja siis talviti nuputan, mida neist küll teha, sest nagu enamik külmutatud marjadest, muutuvad ka sõstrad külmas hapuks, väga hapuks.
See on üks väga leidlik viis ühendada väga maitsev vähemalt natukese väga kasulikuga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar