Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 19. jaanuar 2014

Kolmas nädal: marineeritud heeringas punase sibulaga

Marineeritud heeringas on üks me pere lemmikroogi. Pärtel, nagu ikka, suhtub küll leigelt, aga siiski pigem soosivalt. Olen teinud sellist heeringat ka varem, aga ei leia enam retsepti üles. Seekord tegin Mari-Liisi blogi järgi heeringat punase sibulaga.

Oli mõnus ja mahe, aga ma ideaalis ootaks mingit väikest särtsu juurde. Ma ei teagi, kas lisada pipart või soola või äädikat või suhkrut? Midagi nagu jäi puudu minu jaoks. Ehkki väga hea oli igatahes. Kui ma nüüd retsepti vaatan, siis sibulat panin vähem. Äkki oli selles asi?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar