Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 22. november 2021

Kookospiimaga lõhesupp

Ma teen lõhesuppi üldiselt ilma retseptita ja ikka on hea. Korra või paar olen teinud ka koorega varianti (enne piimatalumatuse ajastut) ja äkki korra ka kookospiimaga. Tänane sai aga nii hea, parim kõigist, et märgin selle ikka siia üles.

Baasiks kasutasin seda retsepti, aga vastavalt sellele, mis mul kodus oli. Ja muidugi tegin rohkem, sest meid on viis. 

Minu variant käis nii:

5 väiksemat porgandit

1 sibul

1/4 juursellerit

2-3 suuremat kartulit

veidi porrulauku, peotäis herneid

poole väikse sõrme suurune jupp ingverit

2 dl kookospiima

Kõigepealt praadisin sibula ja porgandi, veidi aja pärast lisasin tükeldatud ingveri ja juurselleritükid, siis lisasin tunde järgi vett. Kalapuljongit ega -kuubikut mul polnud, panin lihtsalt aedviljakuubiku , soola, loorberirehe, sidrunipipart. Lasin keema, lisasin kartulikuubikud.

Porrulaugu tükeldasin pikkipidi ja praadisin pannil. Lisasin supile, kui see hakkas valmis saama, koos hernestega. Ka lõhetükid (mitte pisikesed, pigem suuremad) praadisin kergelt pannil ära, maitsestasin ja lisasin alles lõpus koos kookospiimaga supile. Selleks ajaks oli juba tuli alt keeratud. Maitseks peterselli. 

Superluks nämma värk!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar