Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 16. märts 2019

Kaerahelbepuder banaani ja šokolaadiga

Pereköögi vihikus on kirjas retsept nimega "Maiasmoka hommikune unistus". Olen seda varemgi vaadanud, aga on tundunud jube magus. Proovisime nüüd siiski ära.
Tegin 4 inimese jaoks kahekordse koguse, aga palju sai. Sõime tohutud portsud, aga ühe inimese jagu jäi kindlalt järgi. Nii et kui tavaline 5-inimese pere, siis on topeltports täpselt paras. Suhkrut ma küll ei suutnud nii palju panna, sest banaan ja šokolaad on ju isegi magusad, ja mul oli õigus. Vabalt võib panna ainult pool kogust suhkrut. Isegi sai magus! Seepärast serveerisin pohladega (sulasid kuuma pudru peal kenasti ära), natuke mustikaid ka juurde. Kasutasin kiirkaerahelbeid, sest teise variandina olid mul täisterakaerahelbed ja need tahavad ikka vähemalt pool tundi haududa, aga mul polnud nii kaua aega. 
Igatahes oli see parem kui arvasin ja lapsed leidsid küll, et seda võiks teinekordki teha.

Retsept 2-le.
2 dl kaerahelbeid
4 dl vett
1 banaan
25 g piimašokolaadi
0,5 dl pruuni suhkrut
näpuotsaga soola

Kuumuta vesi keemiseni, lisa kaerahelbed, suhkur ja sool. Keeda väiksel tulel 5 minutit aeg-ajalt segades. Tõsta kastrul tulelt, kata kaanega ja lase 3 minutit seista. Koori banaan ja purusta kahvliga. Haki või riivi śokolaad. Sega banaan ja šokolaad pudru hulka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar