Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 26. november 2018

Üleküpsetatud kala koorekastmes

Kala peaks rohkem sööma, kala peaks rohkem sööma - kummitas mu peas, kui läksin poodi ja absoluutselt ei olnud isu mingi liha järgi niikuinii. Ostsin lihtlabast külmutatud turska.

Retsept on mingist kalameeste foorumist. Need tüübid teavad, mis teevad. Kalaga nimelt.

"Paneeri parajad tursafilee tükid jahus (muna ära kasuta), eelnevalt kalatükkidele veidi soola ja pipart, jahule ka sega hulka veidi soola ja pipart. Prae kalatükid pruuniks ja lao ahjuvormi. Nüüd prae üks priske mugulsibul pruuniks ja laota kalatükkidele. Kalla kalatükid üle kohvikoore, hapukoore, või veel parem vahukoorega. Lisa tilli, kui on ja veidi soola. Nüüd ahju ja 15-20 min ja ongi valmis. Üleküpsetatud kala koorekastmes. Kõrvale keeda kartuleid."

Mina sibulat ei pannud (polnud aega) ja küpsetasin vahukoores. Lisasin ka veidi sidrunimahla. Imehea sai. Puhas, küps, ideaalse konsistentsi ja värvusega kala. Mu kõige kalapirtsum laps ütles, et oo, kala on täiega hea! Nii et kindlasti hakkan seda tegema! Lihtne ka. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar