Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 2. november 2018

Kiire riisiroog

Täna lõunaks valmis imelihtne külmkapiülevaade, mille poisid soovitasid mul üles märkida. Igatahes küsisid and esiti, kust ma selle toidu sain :) Tegelikult võiks nad ju olla harjunud, et ma ikka oskan ise süüa teha...

Koorisin mõned porgandid, tõmbasin koorimisnoaga pikad liistakud. Panin need korraks keevasse vette, lisasin sinna ka paar peotäit väikseid frikadelle. Natuke keetsin, siis panin panni tulele, tõstsin pannile porgandid, frikadellid ja eelmisest õhtust järgi jäänud keedetud riisi. Lisasin maitseaineid, veidi segasin ja kuumutasin/praadisin läbi ja no nii hea tuli! Ja absoluutselt imelihtne ja megakiire.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar