Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 26. november 2018

Õuna-kookoskook šokolaadiga

Avastasin, et pole kirja pannud üht õunakooki, mida olen kindlasti paar korda varem teinud. Retsept pärineb Pere ja Kodu retseptilisast aastast 2009 (august). Veidral kombel seda netis ei ole. Tundub, et pean hakkama sisse tippima!

159 g võid
200 g kookoshelbeid (mina panin u 120 g)
100 g tumedat šokolaadi (mina panin Odense nööpe)
3 muna
2 dl suhkrut (jube palju! Panin 1,5 dl ja võib vähemgi panna)
2 dl õunamoosi
2 sl tumedat rummi (jätsin välja, sest lapsed)
1,5 dl nisujahu (asendasin 1/3 mahus speltaga ja lisasin kliisid)
1 tl küpsetuspulbrit
2 hapukat õuna (mul oli veidi rohkem)

Määri 26-28 cm läbimõõduga vorm võiga ja puista üle kookoshelvestega. Sulata või ja lase jahtuda. (Haki šokolaad jämedalt.)
Vahusta munad suhkruga heledaks vahuks, sega hulka sulavõi, õunamoos (ja rumm). Sega teises kausis kookoshelbed, jahu, (šokolaad) ja küpsetuspulber, lisa vahule. Vala segu vormi.
Torka tainasse õunatükid. Mina panin šokolaadinööbid õunte vahele ja nii sai veel parem kui algses retseptis. Küpseta 175 kraadi juures 35-40 min.


Hästi hea õhuline, suussulav. Poisid sõid peale rikkalikku õhtusööki 3 tükki kooki ka veel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar