Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 13. märts 2015

Hakkliha-letšohautis

Üheks meie pere klassikaliseks kiireks lemmikõhtusöögiks on kujunenud hakkliha-letšohautis, mis baseerub mu ema tehtud suvekõrvitsa-paprika-tomatihoidisel. See on umbes nagu chili con carne, või noh, ongi, ainult spetsiifiliselt minu vahenditest.

Üks suur sibul ja u 400 gr hakkliha (tavaliselt veisehakkliha) praadida, lisada paar küünt küüslauku.
Valada peale vanaema hoidis, natuke vett, vahel võib panna sutsu punast veini. Maitseks taco-maitseainesegu, sool, pipar, natuke puljongikuubikut, vahel suts ketšupit. Kui on pool tundi või enam haudunud, siis lisan purgitäie ube, nt suuri punaseid ube. Vahel panen sisse mõned killud tumedat šokolaadi (mulle meeldib eriliselt just nii). Väga hästi sobib teha multikeetjas.

Serveerime riisiga ning rohelise salatiga.

Variatsioon: lisada kohe hautamise alguses läätsed (olenevalt sordist kas leotatud või mitte) ja u 2/3 aja peal makaronilipsud. Hautada natuke veel, aga ei läätsed ega pasta tohiks sodiks keeda. Sel juhul pole riisi vaja. Minul oli veidi seeneleotusvedelikku, šokolaadi asemel lisasin kadakasiirupit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar