Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 27. märts 2015

Ahjurisoto peekoni ja porruga

Retsept uuest raamatust "Argiõhtute kokaraamat". See raamat tundus nii õige osta, sest autor on üks mu lemmik-toidublogijaid Tuuli Mathisen. Tal on ka kolm last ja tea teab, mida tähendab... noh, mis on minu elu.

Esimene katsetus: ahjurisoto peekoni, prorru ja hernestega. Blogis on Tuulil üsna sarnane retsept: risi e bisi ehk maakeeli riis ja herned, käesolevasse on lisatud tegelt vaid porrut.

Ma tegin üsna täpselt retsepti järgi kuni selleni, et sulatatud juustu mul ei olnud. Panin hoopis veidi vahukoort ja tublisti parmesani juustu. Peekon oli mul üsna tugevamaitseline suitsupeekon - mahedama variandiga saab lapsesõbralikuma variandi. Mulle endale hirmsasti maitses.

Lisan siia vaid koostisosad:
100 gr peekonit
300 gr porrut
250 gr risotoriisi
700 ml kanapuljongit
150 gr külmutatud herneid
(100 gr sulatatud juustu)
soola, pipart, õli, parmesani

Ahjus retsepti järgi u 20 min, minul oli 30 min ja vähem kindlasti ei hoiaks, pigem rohkem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar