Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 28. veebruar 2015

Hernepasteet

Mul oli vaja üheks suuremaks seto peoks miskit ja tegin esimese retsepti oma väga armsate sõbrannate kokaraamatust "Kolme sõsara hõrgutised".

Selline:
250 gr kuivat herneid - leota vähemalt 12 tundi, kurna ja pane koos 100 gr tükeldatud porgandi ja 100 gr sibulaga keema. Keeda kuni pudrune. Püreesta ja sega hulka 100 gr võid. Maitsesta soola ja muskaatpähkliga. MIna panin lisaks küüslaugusoola, ürdisoola. Minu jaoks peab selline pasteet olema suht tugevalt maitsestatud.
Hernepasteet on ka hea paastuaja toit. Seto kalendris ongi paast just üsna äsja peale hakanud.
Kindlasti sobib see pasteet ka suvel suuremale saunaseltskonnale, mõnusalt karaskile, leivale või saiale määrida. SEst on siht odav ja annab hiiglama palju välja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar