Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 27. märts 2015

Šokolaaditort

Retsept mulle kingitud raamatust "Magusad ahvatlused Lahemaa servalt" (lk 100).

Sellest tordist jagus üllatavalt hästi. Ei ole mingit probleemi lõigata peaagu 20 lõiku. Sest rohkem kui üks suht kitsas lõik ei jaksa, ega polegi vaja süüa - juba on nii hea. Mina olen paras šokohoolik, nii et väga minu maitse järgi. Ei olnud raske teha ka. Glasuuri tegemine võttis aega. ja seda sai liiga palju, sest vahele panin glasuuri asemel hapukat ploomimoosi (minu arust "must be", muidu on liiiiiga magus).

Põhimõtteliselt nii:
Kuumuta paksus potis 125 ml vett,
lisa 50 gr kakod
1 tl lahustuva kohvi pulbrit
250 gr pruuni suhkrut - lahusta vaikselt.
Sega juurde 125 gr võid, lase keema tõusta, tõsta tulelt. Las jahtuv veidi.
Lisa 1 tl küp-pulbriga segatud jahu (225 gr), sega.
Lisa 2 muna ja vanilliekstrakti )mina panin 1 tl vanillsuhkrut).
Küpseta 180 juures 40-45 min.

Glasuur/kate:
Kuumuta 125 ml vett ja 30 gr pruuni suhkrut, kuni lahutsunud.
Sega juurde 175 gr võid ja 300 gr šokolaadi, sega, kuni ühtlane ja läikiv.

Sobib hästi eelmisel päeval valmis teha.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar