Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 27. mai 2014

22. nädal: trühvlid maapähklivõiga

Täna oli vaja ülehelikiirusel miksit head kingikotti pista. Me ei räägi siin enam tavaliselt lihtsast ja kiirest, vaid ülisuperkiirest ja megalihtsast.
Leidsin ka: trühvlid šokolaadi ja pähklivõiga. Paraku polnud aega ega materjali kastme tegemiseks, seega kasutasin kunagi ostetud valmiskaramellkastet. Pähklivõi ei olnud nii tükiline, nagu võinuks olla (sest kuumalaine), aga käis kah.
Mul olid kunagi ostetud väiksed armsad silikoonist kommivormid ja need läksid nüüd täie ette. Sain kuue eri kujuga kommikesi. Ise sain kah ühe suhu panna mulle küll maitses! Ma tahaks maitsta ka ilma karamellita varianti, see võib mu enda maitsemeelele isegi paremini istuda. Aga muidu: tume šokolaad + pählikvõi = minu armastus. Teen ülejäänud šokolaadist homme endale salaja patustamiseks uue portsu!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar