Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 3. mai 2014

18. nädal: lambaliha-kaalikasupp

Üks mu lemmikuid kokaraamatuid, st neid, mida ma reaalselt palju kasutan, on 100 rooga sarjast "Supid, pajaroad, vormiroad". Juba ammu olen silma heitnud lambaliha-kaalikasupile, sest lammas ja kaalikad on teadagi a match made in heaven.

Tegin siis täna selle mõtte teoks, ehkki kaalikad nägid väga nutused välja - kevadiselt kuivanud ja nartsud-närtsind.

Supi retsept on olemas ka Toidutares.

Kuna mul tomateid ei olnud, siis tegin ilma, ja väga maitsev tuli. Sander sõi 2 portsu, mina koguni 3... Ma olen kusagilt lugedud, et kaljukitsele sobivad just lambaliha, kaalikas, ja ka peet, ning tundub, et mingi iva seal on. Tütar  kiitis, et liha on eriliselt hea, ja tõsi see oli, liha sulas suus. Ma keetsin küll veidi kauem ka, aga kindlasti on see retsept pigem lihtsate killast.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar