Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 2. mai 2014

18. nädal: šokolaadi-apelsinikook

Retsept pärineb raamatust "Suur küpsetamisraamat", lk 167.
Õnneks on seda eesti blogijate ringis ka varem järgi proovitud ja seega on retsept ka netis olemas.

Täidises kasutasin Cointreau'd, kuna kaasa vaatas, et seda on meil nii vähe, et võiks ära kasutada. Otsa muidugi ei saanud. Ma pole kindel, et alkohol selle koogi paremaks tegi. Mulle muidugi väga maitses (mulle maitseb šokolaadikook ALATI), aga lastele oleks vist paremini sobinud ilma selle kergelt võõra maitseta. Pealegi on Cointreau eriliselt hea just šokolaadikoogi kõrvale. Nii et kui edaspidi teen (sobib väga kenasti täiskasvanute natuke erilisemale/pidulikule kohvilauale), siis prooviks vabalt ilma alkoholita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar