Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 29. aprill 2014

18. nädal: kalkunilihapallid

Originaalis kandis retsept nime lihapallid-koriandriga, aga koriandrit ma küll nii väga ei tundnud. Pigem andis minu jaoks olulise lisanüansi kreeka pähkel! Väga mõnus väike pähklimaitse!

Kalkun on hästi rasvavaene ja selles mõttes oli hea neid pallikesi ahjus küpsetada. Sealihast pallid ujuvad ahjus küpsetades pärast rasvas, aga need jäid kenasti kuivaks. Mina tegin neile pärast ka kastme peale, üsna tavalise valge jahu kastme, millele lisasin natuke tumedat õlut, ja ploomimoosi, et oleks huvitavam.

Igatahes on see roog väga hea ka suviseks kiireks ajaks, kuna oli päris toitev ja jagub suurele perele päris hästi. Seekord sõime makaronidega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar