Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 11. aprill 2014

15. nädal: hapukapsapirukas

Oleme sel nädalal söönud kiirsööke (ehkki isetehtuid), ja kui ma täna kaasalt küsisin, mida ta õhtusöögiks tahab, siis tuli vastus, et hapukapsast.
Mul aga ei olnud seaprae-hapukapsa isu kohe üldse, sest noh, paast ja puha ju tegelikult. Õnneks on internet täis vastuseid ka sellistele harvaesinevatele küsimustele, et mida teha hapukapsast, kui hapukapsast-seapraadi ei taha.

Lahendus on lihtne: hapukapsapirukas Ragne blogist.
Väga hõrk tuli, ega ei arvaks ära küll, et selles pirukas üldse hapukapsast on. Kusjuures ma panin rohkem kui retseptis ette nähtud. Ma ei tea, äkki kaasa natuke pettus, aga igatahes talle maitses väga. Lapsed sõid ära, aga kilkama ei hakanud. Mulle endale ka väga meeldis.

Kaasa arvas, et see sobiks peolauale, ning suvel suuremale seltskonnale võiks teha paksema põhjaga (nt pärmitaigen) ning kapsakiht ka paksem. Täitsa võiks proovida!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar