Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 7. jaanuar 2020

Jogurtitort karamellikastmega

Minu aasta algas, nagu ikka, tordiga. See on paratamatu, juba sündmisest saadik...
Seekordne tort raamatust "Nadja koogid". Olen selle järgi ka varem torte teinud.  Jogurtitort karamellikastmega kõlas just parasjagu pidulikult ja piisavalt kergelt.
Kuna ma apelsinimahla unustasin osta, aga käepärast oli astelpajumahl, siis kasutasin seda. Ka jäi ahjuõun mu jaoks suts lahjaks, seepärast lisasin astelpajumoosi. Ka serveerides panin peale astelpajumarju, eriti hea sai aga siis, kui veel vedelat astelpajumoosi tordile peale niristada.

Ei olnud keeruline, pigem üsna kiire ja lihtne! Ja muidugi väga efektne, maitsev ja rohkesti kiidusõnu pälviv maiuspala. Mina tegin ikka oma 28 cm vormi sisse ja sealt jagub julgesti u 12 inimesele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar