Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 13. aprill 2019

Focaccia

Lapsekesel tuli isu mingi soolase õhulise küpsetise järgi. Järelikult: focaccia.
Tegin Mari-Liisi focaccia retsepti järgi. Paraku juhtus juba esimese etapi juures ootamatus: jahu oli kodus napp 100 grammi jagu ja üldse ei viitinud poodi minna! Asendasin siis ülejäänu Veski-Mati mitmevilja-jahuseguga, mis on alati väga hea. Tainas sai sitkem, kui eeldanuks ja arvasin, et siit head nahka ei tule. Kerkis siiski enam-vähem.
Siis aga selgus, et mul pole ka küüslauku... Võimatu ju, aga nii oli. Õnneks olin just Itaaliast ostnud granuleeritud küüslauku ja juhtumisi oli ka värsket rosmariini. Kuna aga kogused olid retsepti juures ebamäärased, siis tegin tunde järgi. Veidi liiga palju küüslauku ja soola panin, selgus pärast, aga muidugi oli söödav ja isegi suurepärane! Lihtsalt, oleks ka veidi vähem maitsekam ilmselt väga hea olnud.
Igatahes tuleb tõdeda, et tegemine on lihtne ja tulemus super. Vabalt sobib suveks suurele seltskonnale nt peale sauna ahju panemiseks! Või ka püreesupi kõrvale. Meie sõime kurgi, tomati ja jääsalatiga.
PS Minu arust sobib ka hommikusöögiks, kui tainas õhtul kerkima panna (nn külmkergitus).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar