Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 1. november 2016

Pastapada kana ja brokoliga

Tänase õhtusöögi retsept pärineb ajakirjast "Oma maitse" (okt 2005). Ma olen selle ajakirja järgi üldiselt väga väha süüa teinud ja hakkasin just pakki ajakirju ära viskama, kui otsustasin nad siiski läbi lapata. Ja nii leidisn ka selle retsepti - garanteeritud edu lastega peredes.

Netist ma seda ei leidnudki, seega tuleb ümber tippida.

350 g pastat
panna keema
200 g väga väikesteks viiludeks lõigatud õisikute ja vartega brokoli
lisada pastale veidi enne keetmise lõppu.
Kurnata.

Samal ajal...
350g  kanaliha pruunistada pannil
200 g šampinjone lisada. Mul olid kukeseened!
Lisada:
4 spl päikesekuivatatud tomateid, hakituna
100 g toorjuusti
300 ml rõõska koort
maitseained, nt basiilikt, küüslauku
soola, piaprt

Segada kokku ja valada vormi.

Katteks:
100 g riivjuustu, nt Parmesan, mul oli tavaline eesti juust
1 peenelt hakitud küüslauguküüs
50 g mandlilaaste

Küpsetada u 20 min.

Meil jäi sellest kogusest natuke, õige natuke üle (aga mina sõin kaugelt rohem, kui vaja olnuks).




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar