Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 13. november 2016

Sügisene triibukook

Isadepäevakook. Kõrvitsafännist pereisale vahva kook, mis kaunilt dekoreerides tordi mõõdu välja veab. Retsept on võetud ühest mu lemmikblogist.

Tegin suht täpselt retsepti järgi. Tõsi, 10 minutiga mul vahekihid ei tahenenud, läks ikka veidi kauem aega. Tegin 28 cm läbimõõduga ümmargusse vormi, kaunistasin vahukoore ja jõhvikatega.

Kena kihiline jäi küll, ja maitse meeldis mulle ka väga. Hästi efektne kook ja sobib hästi vau-efekti tekitamiseks. Samas on tööd selle vau jaoks täitsa mõistlikult ja mõõdukalt, ei midagi hullu, eriti kui samal ajal köögis ka midagi muud on nokitseda vaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar