Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 16. oktoober 2016

Veiselihahautis

Külma saabudes on see hea asi, et tuleb ahju kütta. Kui juba hommikul korralikult kütta, siis jõuab ahi ööseks veidi jahtuda ja lõuna-või õhtusöök saab ka parajaks ajaks valmis.
Käisin just koos EEsti mahetootjatega reisil ja reisilt tagasi tulles ostsin poest esimese asjana maheveiseliha. Ka reisil saime mitu korda maheveisehautist ning ma olen ju teada veiselihafänn niikuinii.

Seekordne retsept sai innustust ungaripärasest veiselihahautisest letšoga. Letšona kasutasin oma ema tehtud suvekõrvitsaletšot, liha osas läksid sisse veiselihalõiked. Lisasin ka kaks porgandit, sest hautatud porgandid on niii head. Põhimõtteliselt muus osas järgisin retsepti. Paprikapulbrit panin vähem, sest mul on väga kange pulber. Ja lisasin ka panniloputusvett, paar teeslusikatäit mustsõstraželeed (mu arust kohustuslik lisand) ning jätsin paariks tunniks ahju.

Supermegahea talvetoit.
NB Sobib ka sügisel! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar