Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 3. november 2015

Idamaine pajaroog

Jällegi hakklihakähkukas, jällegi supersuurepärane.

Retsept raamatust "100 suppi, vormi- ja pajarooga", olemas ka Toidutare retseptikogus. Tegin üldiselt üsna retsepti järgi, ainult porru asemel panin punast paprikat, mille lisasin hakklihale, ja vett panin vähem, nii et maisitärklist polnud vaja. Isegi juurseller oli olemas. Äädikana kasutasin täiesti tavalist õunaäädikat, kuna muud ei juhtunud kodus olema. Lastele ja mulle väga meeldis, ei olnud liiga krehvtine, kaasa valas roa tšilikastmega üle. Aga noh, sellega olen ma juba harjunud, et ta valab absolouutselt kõigele kas ohtralt oliiviõli või tšillikastet.

Väga kiirelt sai valmis ka.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar