Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

neljapäev, 15. jaanuar 2015

Multikeetja: kanahautis kikerhernestega

Minu oma retsept!
Retsepti peategelane (multikeetja kõrval) on granaatõunasiirup selle salati retseptist.

Lõikasin suured kanafileed (kokku oli veidi üle 500 gr toorainet) veidi väiksemateks tükkideks (kummagi u 5 tükiks) ja praadisin praadimisrežiimil. Raputasin peale natuke karrit ja natuke soola, keerasin teistpidi ja praadisin, kuni mõlemad pooled olid kuldsed. Täpselt praadimisrežiimi automaatseks lõpuks. Siis lülitasin masina hautamisrežiimile ning lisasin granaatõunakastme, veidi vahukoort ja vett. Hautasin. Mõne aja pärast lisasin varem keedetud kikerherned. Kastet võiks teha julgelt! Mul sattusid kastmeained umbes sellises vahekorras: 3 osa kastet, 1 osa vahukoort, 1 osa vett. Vett ja koort võib lisada veelgi.

Juurde aurutasin porgandeid ja brokolit. Ma jumaldan aurutatud viljade kirgast värvi!

Kuskuss oli ka, aga see oli hea peamiselt seetõttu, et kaste tegi selle nii heaks.

Jube hea! Tütreke ja mina olime eriti heldinud sellest maitsekombost.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar