Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 5. jaanuar 2015

Sünnipäevatort, kihiline

Otsisin oma sünnipäevaks suure tordi retsepti - sellist,mida saab muretult teha suurde neljakandilisse vormi ja mis oleks ikka tort, mitte lihtsalt kook.

Leidsin sellise sünnipäevatordi retsepti. Ja see on absoluutselt väärt retsept suurele seltskonnale! Inimestele väga meeldis, arvestades mu sünnipäeva kuupäeva (peale 2 nädalat kestnud söömisorgiat), et see tort on KERGE. See oli peamine positiivne märksõna, mida kuulsin.

Minu kohendused on sellised, et kui võtta mustikad sügavkülmast, nagu mina tegin, siis tuleks tarretisekihti želatiini veidi rohkem panna. Ja mahla võiks ka rohkem olla, et tarretisekiht paksem jääks, siis on ilusam. 2 dl asemel võiks olla 2,5-3 dl mahla, ja želatiini 2,5 dl kohta kindlasti 3 lehte, või 3 dl kohta isegi 4. Suvel tehes ilmselt piisab orginaalis antud kogusest.

Mina tegin kahekordse koguse ning sai ikka suur tort küll. Seda jäi kenasti järgi ja sai veel terve järgmise päeva süüa, mis oli väga hea, sest nii said torti ka kodus olnud pereliikmed ja hilisemad külalised.

Tort näeb väga kena ja efektne välja, minul ei olnud kaunistamiseks enam aega, aga selleks pole ka mingit põhjust - kaunistamata tort on isegi kena, triibud kenasti külgedel näha ning punased pildid keskel. Mina kasutasin ühe piparkoogivormi asemel 5 väikest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar