Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 17. august 2014

33. nädal: kihiline õunakook

Õunakook, õunakook, õunakook - üks väga hea kook!
Leidsin oma kaustadest Pereköögi retsepti, aga see on olemas ka internetis.
Minu kook ei näinud küll sugugi selline välja, ent maitse oli väga hea. Ma unustasin õuntele suhkrut peale panna, aga sellest polnud midagi - muidu olekski liiga magus olnud, sest tainas ise on päris magus (ja väga-väga maitsev). Sõime vanillkastmega. Jube hea! Ilmselt lausa üks parimaid õunakooke, mida ma tean ja teinud olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar