Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

laupäev, 9. august 2014

32. nädal: õunakeeks

Esimesed õunad on valmis ja tuevad mürinaga maha. Esmakordselt on ka meie endi istutatud puude otsas palju õunu. On klaarid, ja midagi, mis kaasa teada on suislepad, aga mulle tundub, et ei pruugi olla, sest noh, ega nad eriti head ei ole. Aga koogiks kõlbavad küll.

Seekord otsisin retsepti nami-namist ja silma jäi õunakeeks valge šokolaadi ja pähklitega. Vist olen seda varem ka korra teinud. Tegin  ühe suure ja kõrge asemel kaks väiksemat ja madalamat. Igati hää kraam! Kuna riivitud õun on sees, siis on tegu üsna niiske asjaga, mis võib jätta mulje, et keeks pole küps.

Magus on ta ka, ehkki ma panin suhkrut vaid 175 gr, sest teadsin, et mu õunad polnud õige hapumad. Aga võiks isegi veel vähem suhkrut panna.

Igatahes hea oli ja otsa sai! Eriti mõnnad on need pähklitükid! Aga just nende tükeldamine röövis siisn maa-oludes omajagu aega, seepärast ei saa retsept "lihtsa ja kiire" silti mano!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar