Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

kolmapäev, 6. august 2014

32. nädal: mahlane mustikakook

Sel aastal Lõuna-Eestis mustikaid pole. No lihtsalt pole. Mõni üksik on ehk ära eksinud. Hirmus kahju, sest mustikad on nii väga head. Eriti meeldivad nad mulle koogis. Aga kuna kaasa Võru turult ühe korraliku karbitäie hingehinna eest sai, siis vähemalt ühe mustikakoogi sain ma ära teha: see on Ragne blogist pärit mahlane-purukook-mustikatega.

See on tõesti väga hea. Ma sain kahjuks ainult imepisikese tükikese.... Sest kõik ülejäänu pisteti kohemaid pintslisse. Muidugi oligi seda vähevõitu selleks, et meie suur pere saaks seda jagada kahe teise suure perega. See on rohkem sihuke kahe-pere-kook.

Ainus asi, mis veidi küsimusi tekitas, oli see, et kook jäi kuidagi liiga pehme. Näpu vahelt seda küll süüa ei saanud. Või tegin am ehk täidist liiga palju? Suts ehk sai rohkem kui ette nähtud küll. Aga järgmine kord suurendaks ma pigem puru hulka, täidis oli imehea. Ahjaa, kuna mul hapukoort miskipärast polnud, tegin seda hoopis mascasponega, millele lisasin väikse törtsu keefirit, et vedelam oleks. Kokku sai parajalt hapukoorepaksune segu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar