Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 5. veebruar 2021

Kõrvitsablondiin

Ehk originaalis magusvürtsikas ja šokolaaditäpiline kõrvitsablondie. Hakkasin suure hurraaga pihta, kuniks avastasin, et mul polnud kodus tumedat šokolaadi. Oli ainult valget šokolaadi. No aga blondile käibki ju valge šokolaad? Muidu ju poleks sugugi blond, vaid mingi segapudru?

Nii saigi. Muu läks nagu retseptis, v.a jahus kasutasin segu spelta-, kaera- ja riisijahust. Päris GL-L-K-vaba ei hakanud seekord tegema, isegi või oli tavaline. Ja peale pekaanipähklite asemel kreeka pähklid. Kardemoni polnud. Ingverit läks vähem. Kõrvitsapüree oli mul olemas. Seega saab lihtsa ja kiire sildi (muidugi või tuleb varem pehmenema võtta, seega koogiteoplaani peab ikka pisut ette pidama). 


Väga hea tuli! Nämm, ma vist võtan veel natuke. Äkki ei peaks? Ahh, talv ju, väljas on mingi -20 ja peabki sooja kooki sööma! mmm, ma ei tea, kas teistele jääbki....



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar