Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 1. jaanuar 2021

Rikkalikud kaerahelbeküpsised

 Head uut aastat! Tobe 2020 jäi selja taha ja pole muud kui loota, et 2021 tuleb parem. Mina nt alustasin seda aastat kaearhelbeküpsistega. Tõsi, ilmselt juba homme olen sunnitud minema koroonatestile, aga mis see väike test ära on, kui aasta on alanud suurepäraste kaerahelbeküpsistega!

Sain inspiratsiooni ühest blogist, aga sealne postitus oli kirja pandud nii lohisevalt, et ma ei hakka linkima, pealegi ma ma tegin üsna mitu kohendust. Niisiis, püüan lühemalt hakkama saada.

500 ml jämedaid kaerahelbeid
1 dl või veidi rohkem seemnesegu
1 dl kuivatatud jõhvikaid
0,5 dl rosinaid ja 0,5 dl kookoshelbeid või mingi kombo
4-5 spl sulatatud kookosrasva
2 muna (originaalis 3, aga püüan vähem mune kasutada, et allergikule poleks mõju nii suur)
6 spl suhkrut
0,5 tl soola
2 spl maapähklivõid
Vajadusel veidi kaerajahu

Segada kuivained. Vahustada munad suhkruga, lisada kookosrasv. Segada kõik kokku, lisada veidi maapähklivõid (toimib ka kleepainena).

Küpsetada 15-20 minutit. Küpsiseid pannile pannes tundus, et need küll koos ei püsi ja lagunevad ära, aga õnneks ei vastanud see tõele ja püsisid väga kenasti koos!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar