Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

pühapäev, 10. jaanuar 2021

Kana-sobanuudlisupp

 Ma vist leidsin oma uue absoluutse lemmik-kiirtoidu: kana-sobanuudlisupi! Jaapanis käinuna hindan ma jaapani kööki kõrgelt ning eriti nende supid on imetlusväärsed. Juhtumisi olid mul kõik koostisosad, v.a roheline sibul, kodus olemas ja tegemine ise oli üle mõistuse lihtne. Ma ei hakanud kanatükke vahepeal välja võtma, tundus tarbetu. Ja vedelikku teeks ma selle koguse kohta küll veidi rohkem. Isegi panin vähem kana... Täpselt sai otsa! Sobib imeliselt kergeks lõunaks või õhtusöögiks. 

Märgin tegemise siia ka:

1 l kanapuljongit ( ma paneks 1,25 l, 1 spl sojakastet, 3 cm ingverit (õhukeste viilidena, mina panin igaks juhuks 1,5 cm jupi, paras oleks vast 2 cm jupp) - lase keema

Lisa 500-600 g kanafileed, suht jämedalt viilutatuna. Keeda tasasel tulel u 10 min

Lisa u 200-250 g sobanuudleid, keeda veel u 5 min

Lisa u 150 g suhkruherneid ja 1 porgand, peenikeste viiludena, lase keeda u 1 min

Maitseks rohelist sibulat, koriandilehti. Minul olid varsselleri lehed, sobisid ka kenasti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar