Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 21. juuli 2020

Memme mustikakook

Üks väga nämm ja lihtne mustikakook. Mul kardemoni polnud (sellega oleks veel parem!), aga kasutasin kõrvitsakoogi maitseainet ja oli väga hea. Tegin lihtsamalt, panin pool tainast vormi, peale u 2/3 mustikatest, siis veel tainast ja peale ülejäänud mustikad. Glasuuri tegin ka, oli väga lihtne ja hea. Korraks hoidsin külmkapis ja korras.
Vabandust (iseendale), aga ma ei oska praegu neid pilt normaalselt panna...

Lisatud hiljem: tegin ka kardemoniga versiooni. Ma ütleks, et meie pere maitseharjumuste jaoks on selles retseptis kardemoni liiga palju. Ilma oli tegelikult parem. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar