Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 13. juuli 2020

Kirju hapukoorekeeks

Mul oli vaja ära kasutada suurem hulka seisma jäänud vahukoort ja eks ta sarnaneb kõige enam hapukoorele. Katsetasin hapukoorekeeksi retsepti. Tainas jäi kohutavalt vedel. Võib-olla sellepärast, et see koor oli ikkagi vedelam kui hapukoor. Seega lisasin korralikult jahu. Panin ka koduaia kirsse, mille segasin kakaoseguga, aga kuna tainas oli nii vedel, siis need vajusid kõik üksmeelselt põhja. Ehkki olin need eelnevalt tärklisega seganud. Aga keeksi maitse oli absoluutselt imeline. Vist kõige mahlasem keeks, mis ma eales olen saanud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar