Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

reede, 8. mai 2020

Kookose-mustsõstramuffinid

Olen taas kiirete muffinite lainel. Tegemine ei võta tavaliselt palju aega ja on mugavad süüa ka. Aga märge iseendale: tee kohe heaga kaks pannitäit, eriti kui on küllaminek. Omal suur pere ja sageli teistel ka...

Tänasest muffiniretseptist sain mina 21 mitte väga suurt muffinit. Kui tahta 2 panni keskmiselt suuri muffineid, siis tee 1,5-kordne kogus tainast. Rasvaineks kasutasin kookosrasva, nagu ka viidatud retseptis, aga kooreks oli ikka lehmapiimakoor. Mustad sõstrad segasin vähese kuivaineseguga ja tulemus jäi väga hea. Kookoshelbeid oli mul nõks vähem, aga sellest polnud midagi.

Hinnang: suurepärased! Kookosemaitse on piisavalt delikaatne, pole liiga vänge. Väga hea tasakaal magusa ja hapu vahel. Kohvi kõrvale lihtsalt nämmnämmnämm! Või ka külma piimaga...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar