Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

teisipäev, 26. november 2019

Jamie Oliveri tuunikalapasta

Ükspäev oli juttu tuunikalast ja nii isu tuli. Tegin siis prooviks tuunikalapastat. Ma olen mingisuguseid versioone ka varemm teinud, aga need pole erilist muljet avaldanud. See pasta oli küll hea! Kasutasin täisteraspagette, mille kohta noorim ütles, et need spagetid on imelikud, aga mu arust just tomatise pastakastme sees torkab täisterapasta "imelikkus" kõige vähem silma maitsemeelt.
Tõsi, see roog on pigem täiskasvanute kui laste maitse-eelistuste valdkonnast, ent minu lapsed on juba nii suured, et kõik sõid ja 2 suuremat võtsid juurdegi. Mulle ka väga maitses. Ma natuke kartsin sidrunimaitset ja panin 1 sidruni asemel 2/3, mis tundus igati paras. Basiilikut seekord polnud (poes ka mitte, käisin spetsiaalselt otsimas), aga tühja temaga. Tšillit ma ka ei julgenud panna, kasutasin selle asemel veidi tšillipulbrit.
Retseptis olevast kogusest jätkus 3 täiskasvanule ja 3 lapsele (natuke jäi siiski üle ka), kõrvale sõime rohelist salatit ja oliive.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar