Mis siin toimub?

Kirjutan siia üles meie perele enam meedinud retseptid: see on mu omaenda väike retseptikogu. Neid, mis ei nii väga meeldinud, ma üles ei kirjutagi.

Challenge ka:
TEHA IGAL NÄDALAL VÄHEMALT ÜKS KORD ÜHE UUE RETSEPTI JÄRGI SÜÜA.

Ja kirjutada see siia üles, või linkida, või panna märge raamatule ja leheküljele.

esmaspäev, 3. oktoober 2016

Saksa õunakook

See on küll kõige lihtsam õunakook, mida ma tean. Leidsin selle retsepti - Apfelkuchen - Pinterestis kolades. Eestikeelsena seda netist ei leiagi.

Trükin siia ümber:
115 gr võid, pehmena
1 tass /cup/ suhkrut (mina panin pruuni ja valget pooleks)
2 muna
1 tass jahu: mina panin pooleks nisujahu ja speltajahu
1 tl küpsetuspulbrit
3-4 õhukeselt viilutatud õuna (parimad on antoonovkad ja sidrunkollased)
peale suhkrut

Tainas panna vormi, õunaviilud peale. Neile riputada suhkrut. Mina panin demerarat ja üksjagu mandlilaaste ka peale. Siis nägin, et sahtlinurgas oli supilusikatäs pisikesi šokolaadinööpe, tippisn neid ka õunte vahele. Takkajärgi võib öelda, et just need šokolaadised ampsud olid eriti mõnusad. Võiks tippida ka nt pisikeste martsipanitükkidega.
Jahtunult sobib peale riputada tuhksuhkrut. Väga maitsev oli, just oma lihtsuses. Igatahes sai väga kähku otsa, hommikukohvi kõrvale ei jäänud midagi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar